Při změně místa bydliště a podle toho i registrace Měli byste vzít v úvahu nejen důležitost tohoto kroku pro váš vlastní život, ale také nutnost připravit příslušné dokumenty a oznámení. Zde hrají klíčovou roli státní orgány a organizace, které musí být o tak důležité změně ve vašem životě informovány. V tomto článku vám řekneme, koho je třeba upozornit na změnu registrace v roce 2023.

Nejprve byste měli ohlásit změnu registrace místní migrační služba. To je nezbytné pro registraci nového místa registrace a získání nového povolení k pobytu. Migrační služba zpracuje vaši žádost a provede všechny potřebné procedury související se stěhováním.

Nezapomeňte také upozornit své provize řidiče o změně registrace. To je nutnost a pomůže vám to předejít zbytečným problémům v budoucnu. Chcete-li obnovit svůj řidičský průkaz s novou adresou, obraťte se na místní kancelář řidiče.

Nezapomeňte také upozornit své oblastní manažer o změně registrace. To jim pomůže udržovat aktuální údaje o obyvatelích a poskytovat potřebné služby ve vaší nové lokalitě. Žádost o změnu registrace je možné podat na správním úřadě vašeho obvodu.

Komu mám oznámit změnu registrace v roce 2023?

Кого оповестить о смене прописки в 2023 году?

Při změně registrace v roce 2023 je velmi důležité upozornit řadu organizací a jednotlivců na své nové místo pobytu. Zde je seznam kontaktů, které by měly být upozorněny, aby bylo možné úspěšně změnit vaši registraci:

1. Federální migrační služba

1. Федеральная миграционная служба

První organizací, kterou je třeba upozornit na změnu registrace, je Federální migrační služba. Můžete ji kontaktovat kontaktováním místní pobočky. To vám umožní rychle aktualizovat informace o místě vašeho bydliště ve státních databázích.

2. Banky

2. Банки

O změně registrace je důležité informovat své banky. To lze provést například prostřednictvím internetového bankovnictví nebo písemným či telefonickým kontaktováním zástupců banky. To pomůže zachovat přístup k účtům, vyhnout se možným nepříjemnostem a získat včasné informace od banky.

3. Orgány sociální ochrany

3. Органы социальной защиты населения

Pro zachování nároku na sociální dávky je nutné oznámit orgánům sociálněprávní ochrany změnu registrace. Nezapomeňte jim poskytnout všechny potřebné dokumenty, abyste předešli případným problémům s platbami a zachovali si sociální dávky.

4. Daňová služba

4. Налоговая служба

Při změně registrace musíte daňovému úřadu oznámit své nové bydliště. Je to nezbytné pro aktualizaci místa vašeho bydliště v daňových databázích a poskytnutí informací o vašich daňových povinnostech. Kontaktujte finanční úřad osobně nebo zašlete příslušné oznámení poštou.

ČTĚTE VÍCE
Jak správně a efektivně promazat lambda sondu auta, abyste prodloužili její životnost?

5. Zásilková služba

5. Служба доставки почты

O změně registrace je důležité informovat poštovní doručovací službu, kterou používáte. To vám pomůže vyhnout se nedoručování dopisů a také přijímat důležité dokumenty a korespondenci na vaši novou adresu.

Kromě těchto organizací se také doporučuje oznámit:

  • Mobilní operátor;
  • Poskytovatel internetu;
  • Pojišťovna;
  • Předplatné publikace a kurýrní služby;
  • Příbuzní a přátelé.

Nezapomeňte se také zaregistrovat na místní policejní stanici podle vašeho nového bydliště, abyste obdrželi nový pas a registrační kartu. Změna registrace je důležitá z hlediska dodržování zákonů a povinností vůči státu a také pro pohodlí příjmu všech potřebných dokumentů a korespondence na novou adresu.

Hygienická a epidemiologická služba.

Санитарно-эпидемиологическую службу.

Při změně registrace v roce 2023 je důležité upozornit Sanitární a epidemiologickou službu, která plní řadu důležitých funkcí pro společnost. Tato služba sleduje hygienický a hygienický stav obydlených oblastí, předchází šíření infekčních onemocnění a sleduje epidemiologickou situaci.

Pro oznámení je třeba kontaktovat místní pobočku Hygienické a epidemiologické služby a doložit potřebné dokumenty potvrzující změnu registrace. Můžete být požádáni, abyste poskytli kopii vaší nové registrace, doklad totožnosti a další dokumenty, které mohou být vyžadovány k registraci změn v systému služeb.

Oznámení Hygienické a epidemiologické službě o změně registrace jim umožní udržovat aktuální údaje o poloze obyvatel a také přijímat opatření k zamezení šíření infekčních onemocnění v souladu s místní epidemiologickou situací.

Hygienická a epidemiologická služba kromě oznámení o změně registrace také monitoruje činnost zdravotnických zařízení a zařízení společného stravování, provádí sanitární školení obyvatel a provádí protiepidemická opatření. Obecně je práce této služby zaměřena na ochranu veřejného zdraví a prevenci vzniku a šíření infekčních onemocnění.

Místní daňový úřad.

Местный налоговый орган.

Při přesunu a změně registrace se musíte obrátit na místní daňový úřad, aby změnil vaše registrační údaje a provedl potřebné postupy. Možná budete muset předložit určité dokumenty, jako je nová registrační adresa, kopie dokumentu potvrzujícího změnu bydliště atd.

Oznámení místně příslušnému finančnímu úřadu o změně registrace je důležité nejen pro udržení aktuálních údajů pro výpočet a placení daní, ale je důležité i pro získání různých výhod a práv poskytovaných státem či obcí.

Při změně registrace v roce 2023 to proto nezapomeňte oznámit místně příslušnému finančnímu úřadu a doložit všechny potřebné dokumenty k provedení změn registračních údajů.

ČTĚTE VÍCE
Co je kapalinová spojka v automatické převodovce a jak funguje?

Policejní oddělení v místě nového bydliště.

Отдел полиции по месту нового проживания.

Při změně místa registrace je důležité nezapomenout nahlásit to policejnímu útvaru v místě nového bydliště. Musí se tak dít v souladu s legislativou o registraci a migraci obyvatelstva.

Jak oznámit?

Как уведомить?

K oznámení změny bydliště na policejním oddělení je třeba podat žádost s uvedením nové adresy. Žádost lze podat osobně na nejbližší policejní služebně nebo zaslat poštou s dodejkou.

Požadované dokumenty

Необходимые документы

K oznámení změny registrace na policii budete potřebovat následující dokumenty:

Dokument Počet kopií
Pas občana Ruské federace 1 výtisků
Žádost o změnu místa registrace 1 kopie
Dokument potvrzující novou adresu bydliště 1 výtisků

Upozorňujeme, že seznam požadovaných dokumentů se může lišit v závislosti na konkrétní situaci. Mohou být vyžadovány další informace nebo dokumentace, proto se doporučuje kontaktovat policejní oddělení ve vašem novém místě a ověřit si požadavky.

Nezapomeňte včas oznámit policejnímu útvaru změnu místa registrace, abyste předešli problémům a neporušovali platnou legislativu.

Video:

Vojenská registrace: nové povinnosti a lhůty pro poskytování informací vojenskému registračnímu a zařazovacímu úřadu zaměstnavatelem

Jak se mohou lidé z povolání identifikovat pro sociální platby online?

Proč je trvalá registrace cizí osoby pro majitele nebezpečná?